Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Elden Ring είχε άκρως επιτυχημένο λανσάρισμα και στο YouTube σύμφωνα με την πλατφόρμα

*
Το YouTube έκανε γνωστό πως το Elden Ring είχε ένα από τα μεγαλύτερα λανσαρίσματα τίτλων στην πλατφόρμα, με 3,4 δισεκατομμύρια προβολές μέσα σε δύο μήνες. Συγκριτικά, το Grand Theft Auto V μέτρησε περίπου 1,9 δισεκατομμύρια προβολές κατά την αντίστοιχη διάρκεια των πρώτων 60 ημερών του σε κυκλοφορία. Στο ίδιο διάστημα το Red Dead Redemption ακολουθεί με 1,4 δισ. προβολές, το Super Mario Odyssey με 828 εκατομμύρια προβολές, το The Legend of Zelda: Breath of the Wild με 638 εκ. προβολές και το The Elder Scrolls V: Skyrim με 456 εκ. προβολές.

Το διασημότερο boss του παιχνιδιού για το YouTube είναι ο Margit, The Fell Omen, ενώ η πιο δημοφιλής κατηγορία χαρακτήρα είναι ο Samurai. Αν και το νούμερο προβολών του παιχνιδιού που αποκάλυψε το YouTube για τους πρώτους δύο μήνες του είναι εντυπωσιακό, η πλατφόρμα δεν το ανέφερε ως το πιο επιτυχημένο στην κατηγορία.

Το Elden Ring κυκλοφορεί για PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One και PC.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*